- ΧΟΡΗΓΟΣ
- ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
- ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
- CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2021
Είναι Επικεφαλής Service Management στην Auto Trader, το μεγαλύτερο ψηφιακό marketplace αυτοκινήτων στη Μεγάλη Βρετανία. Τα τελευταία 3 χρόνια, ο Andrew ηγείται ομάδων με διαφορετικά χαρακτηριστικά με στόχο να καθοδηγήσει το ταξίδι της Auto Traders προς το Continuous Delivery. Οι προκλήσεις της ομάδας είναι η αυτοματοποίηση του release των προϊόντων, η αυτοματοποίηση τoυ provisioning του περιβάλλοντος και το βελτιωμένο monitoring των εφαρμογών, καθώς και οι αλλαγές κουλτούρας και οργάνωσης.
Διαθέτει 15 χρόνια εμπειρίας στο Service Management και το Service Delivery καθοδηγώντας ομάδες σε εταιρείες όπως η IBM, η Lloyds Bank και η Compass Group Plc.
Key Takeaways
O Andrew Humphrey θα συζητήσει το ταξίδι για το service management τα τελευταία πέντε χρόνια, το οποίο ξεκίνησε με την υλοποίηση πρακτικών ITIL, συνεχίστηκε με την ενσωμάτωση αρχών Lean, μεθοδολογίες Agile και σήμερα βρίσκεται στη φάση της αυτοματοποίησης με το DevOps. Η μείξη των προσεγγίσεων αυτών έχει καταλήξει σε μια υψηλής αξίας ευελιξία και ικανότητα υποστήριξης του οργανισμού. Η ικανότητα αυτή χρησιμοποιεί την προσέγγιση best of breed από πολλαπλές γνώσεις έτσι ώστε να προσφέρει ένα βιώσιμο επίπεδο επιχειρηματικής υποστήριξης.